Hei
Minä olen Anna. Olen 35-vuotias ja kotoisin Englannista. Olen ollut Suomessa nyt kolme vuotta. Minulla on mies ja kaksi lasta; yksi kolmevuotias poika ja yksi vuoden ikäinen tytär. Lisäksi minulla on yksi veli ja kaksi sisarta. Opettelen Suomea joka päivä ja ymmärrän jo aika paljon. Aina välillä täytyy kyllä sanoa: ”Anteeksi, voitteko toistaa hitaasti”. Tänään syön lounaaksi kalaa ja jälkiruoaksi mustikkapiirakkaa. Mustikat ovat tosi hyviä juuri nyt. Illalla menemme saunaan ja ehkä uimaan, jos vesi ei ole liian kylmää. Pidän saunasta ja uimisesta.